loading...
انجام پروژه های آموس لیزرل amos-Lisrel
صادقی بازدید : 29 پنجشنبه 09 آبان 1398 نظرات (0)

فصل ۴ پایان نامه در اغلب تحقیق ها مهم ترین بخش بشمار می آید. با توجه به کمبود وقت در اساتید راهنما و مشاور و همچنین بدلیل آموزش های ناکافی دانشجویان در انجام فصل ۴ پایان نامه خود عملا دچار مشکل می شوند.
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com

ما این مشکل پژوهشگران را بخوبی حل خواهیم کرد…. خدمتی جدید از ما:

آموزش پژوهشگران در تهیه فصل ۴ پایان نامه

تشخیص بهترین روش های آماری تهیه فصل ۴ پایان نامه

راهنمایی و ارائه مشاوره کاملا رایگان و تخصصی!

فصل چهارم پایان نامه را خودتان تهیه کنید…..

ما به عنوان مشاور آماری کمک حال شما در انجام فصل ۴ پایان نامه شما خواهیم شد. کافیست با ما تماس بگیرید تا در اسرع وقت و با نهایت صداقت و درستی پاسخگوی نیازهای شما باشیم:
شاید بتوان گفت پایان نامه هر شخص معرف میزان خروجی علمی می باشد. این مرحله از تحصیل از اهمیت بسیاری برخوردار است.

با توجه به مشغله زیاد اساتید اغلب از آموزش صحیح دانشجویان در زمینه تدوین و نگارش پایان نامه خودداری می ورزند. با توجه به اینکه قیمت انجام پایان نامه کارشناسی ارشد در موسساتی که کار را با کیفیت کامل انجام می دهند بسیار بالاست، از این رو پیشنهاد می گردد دانشجویان و پژوهشگران خود کار پایان نامه را انجام دهند.

ما شما را در انجام پایان نامه یاری خواهیم کرد. خدمات مشاوره انجام پایان نامه در کمترین هزینه و زمان ممکن و اینکه کمک به شما در انجام پایان نامه در سطحی بسیار عالی.

پایان نامه خود را خودتان انجام دهید و از انجام آن لذت ببرید. ما در همه مراحل کمک حال شما خواهیم بود.

مدت زمان پیشنهادی برای تکمیل یک پایان نامه توسط خودتان:

نهایتا ۱ ماه

مشاوره آماری
در مشاوره رایگان پایان نامهبرچسب ها مشاوره آماری۳ آبان, ۱۳۹۳ مدیر سایت   

با توجه به گسترده بودن مباحث آماری و همچنین عدم دسترسی پژوهشگران به مشاوران آماری، مشاوره آماری رایگان در این مرکز بصورت تلفنی و ارتباطات ایمیل انجام می شود.
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com

    مشاوره در زمینه انتخاب و ویرایش موضوع
    مشاوره در زمینه انتخاب مناسب ترین تکنیک های آماری
    مشاوره در زمینه انتخاب مناسب ترین نرم افزارهای آماری
    بررسی و ویرایش تحلیل های آماری
    ارزیابی کارهای صورت گرفته توسط پژوهشگر در تمامی مراحل
    شما می توانید هنگام نگارش پروپوزال با ما تماس بگیرید تا در انتخاب مناسب ترینت روش های آماری یاری گر شما باشیم.

برای ارتباط با ما می توانید با ایمیل و شماره تماس زیر تماس حاصل فرمایید
ب در زمینه های پژوهشی نیاز به مشاوره و انجام فصل چهارم پایان نامه و نیز دیگر فصول مانند فصل سوم پایان نامه محسوس تر می باشد.

لذا با توجه به تخصص و تجربه تیم پژوهشی “پایگاه تحلیل آماری” در زمینه انجام تحلیل آماری و فصل ۴ پایان نامه و پروژه های تحقیقاتی، آماده خدمت رسانی در زمینه انجام بخش تجزیه و تحلیل با نرم افزارهای Spss، لیزرل، Expert Choice، تاپسیس، سوپر دسیژن، اسمارت PLS, DEA و متلب و بسیاری نرم افزارهای دیگر هستیم. شایان ذکر است آماده ارائه مشاوره رایگان در زمینه انتخاب روش های آماری مناسب و نیز تکمیل فصل سوم نیز هستیم.
موسسه مشاورین فردا با داشتن کادری مجرب در زمینه کلیه تحلیل‌های آماری پرسشنامه، و انواع آزمون‌های آماری و تکمیل فصل چهار پایان‌نامه، پروژه‌های دانشجویی کلاسی خدمات ارائه می‌دهد. در این زمینه ما خدماتی که ارائه می‌دهیم شامل نرم‌افزارهای زیر می‌باشد :

 انجام تحلیل آماری پایان‌نامه کارشناسی ارشد و رساله دکتری
 

    لیست نرم‌افزارهای تحلیل آماری
    ثبت مشاوره رایگان
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com

لیست نرم‌افزارها جهت انجام تحلیل آماری پایان‌نامه کارشناسی ارشد و رساله دکتری
تحلیل آماری با نرم‌افزار SPSS

SPSS  نام یک نرم افزار آماری است که برای تجزیه و تحلیل آماری، خصوصا تحلیل نتایج پرسشنامه های تحقیقات میدانی، و همچنین آزمون فرضیات تحقیق و پایان‌نامه ها استفاده می شود.

Spss  حقیقتا نرم افزاری تخصصی مربوط به علم آمار می باشد که شهرتی جهانی دارد. نام این نرم افزار یعنی SPSS مخفف حروف اول عبارت “Statistical Package for the Social Sciences”، به معنای “نرم افزار آماری برای علوم اجتماعی” است. زیرا در ابتدا این نرم افزار بیشتر با هدف کاربرد و استفاده از آمار و روشهای آماری در علوم اجتماعی نوشته شده است اما در حال حاضر از این نرم افزار برای تحلیل و آنالیز آماری مشاهدات و پرسشنامه ها و آزمایشات در تمامی رشته ها استفاده می گردد.
تحلیل آماری با نرم‌افزار SAS

SAS   مخفف Statistical Analysis System ، یک نرم افزار پر قدرت آماری است. این نرم افزار آماری بیشتر روش‌های رایج آماری را پوشش می‌دهد و کاربر می تواند فرمان‌های خاصی را که متناسب با نیازهایش باشد انتخاب نموده و به کار گیرد. این نرم افزار آماری برای حرفه‌ای‌ها می‌باشد. به نظر می‌رسد غیر از فارغ التحصیلان آمار، دانش آموختگان سایر رشته ها نمی‌توانند به راحتی از این نرم‌افزار استفاده نمایند.
تحلیل آماری با نرم‌افزار Eviews

نرم افزار  EVIEWS  بسته نرم افزاری طراحی شده برای تخمین و شبیه سازی الگوهای اقتصاد سنجی است که توسط شرکت QMS طراحی شده است. این نرم افزار دو حالته هم برای برنامه نویسی و هم برای اجرای رویه های از پیش نوشته شده به صورت محاوره ای، به گونه ای طراحی شده که امروزه یکی از مهم ترین برنامه های نرم افزاری مورد استفاده توسط اقتصاددانان در سطح دنیاست. این نرم افزار را می توان در حوزه تجزیه و تحلیل روابط آماری و اقتصادسنجی، پیش بینی فروش، شبیه سازی پیش بینی کلان اقتصادی، تجزیه و تحلیل هزینه ها و الگوسازی و ارزیابی سیاست گذاری به کار گرفت.
تحلیل آماری با نرم‌افزار NCSS
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com

نرم افزار ncss یا PASS یک نرم افزار آماری می باشد که برای بسیاری از افراد ناشناخته است. این نرم افزار به خاطر توانایی که در محاسبات تعیین حجم نمونه دارد مورد توجه تحلیلگران آماری می باشد. کاربرد اصلی نرم افزار PASS که بخشی از نرم افزار NCSS است، محاسبه حجم نمونه به صورت دقیق و علمی می باشد.
تحلیل آماری با نرم‌افزار STATISTICA

STATISTICA  یک نرم افزار تجزیه و تحلیلی و آماری است که توسط شرکت StatSoft توسعه یافته است. این نرم افزار آنالیز داده ها، مدیریت داده ها، داده کاوی و روش های تجسم داده ها را برای کاربر فراهم می کند .
تحلیل آماری با نرم‌افزار MINITAB

نرم افزار Minitab (مینی تب) یکی از نرم افزارهای مطرح آماری می‌باشد که نسبت به سایر نرم افزارهای آماری، در برخی زمینه های علم آمار، از جمله کاربرد آمار در صنعت و در اقتصاد از قابلیت های خاص و بالاتری  برخوردار می‌باشد.
تحلیل آماری با نرم‌افزار Lisrel

نرم افزار LISREL خلاصه شده واژه Linear Structural Relationship است. این نرم افزار یکی از ساده ترین و در عین حال قوی ترین نرم افزارهای تحلیل ساختاری است. نرم افزار Lisrel اولین بار توسط جورسکوگ در سال ۱۹۸۱ معرفی گردید. پیش از معرفی نرم افزار لیزرل انجام تحلیل های ساختاری کاری بسیار دشوار بود که تنها عده ای معدود قادر به انجام آن بودند.
تحلیل آماری با نرم‌افزار R

نرم افزار R  یک نرم افزار آماری بی‌نظیر و اپن‌سورس (متن باز) است که بسیاری از آمار شناسان با استفاده از آن بسیاری از  تکنیک‌های آماری مدرن را اجرا می‌کنند.
تحلیل آماری با نرم‌افزار Microfit
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com

مایکروفیت (Microfit)   یک نرم افزار ویژه اقتصاد سنجی - کاربرد علم آمار در اقتصاد یا Econometric می‌باشد که توسط آقایان هاشم پسران و بهرام پسران توسعه داده شده است. (ماکروفیت یا میکروفیت)

این نرم افزار قابلیت های زیادی در انجام روشهای رگرسیونی و تمامی آزمونهای مکمل آن در اقتصاد دارد و برای محققان رشته های علوم اقتصادی می‌تواند بسیار مفید واقع گردد.
تحلیل آماری با نرم‌افزار Expert Choice

نرم افزار اکسپرت چویس نرم افزاری است که برای پیاده سازی و انجام تحلیل سلسله مراتبی به کار می رود. بدین ترتیب که داده های حاصل از مقایسه زوجی پرسشنامه ahp در این نرم افزار وارد شده و خروجی های مد نظر استخراج می گردد.
تحلیل آماری با نرم‌افزار Vensim

این نرم افزار نوعی ابزار مدل سازی در مسائل منابع آب است. Vensim  قادر به مجسم نمودن، پردازش، شبیه سازی، تحلیل و بهینه سازی مدل های مربوط به سیستم های پویا (dynamic) در منابع آب است. VENSIM به گونه ای ساده و انعطاف پذیر امکان شبیه سازی مدلهای داری حلقه (loop) و نمودار جریان (Flow Diagram) را فراهم می نماید. در این نرم افزار روابط بین متغیرهای سیستم از طریق اتصال کلمات به وسیله فلشها معرفی و تعریف می شود. پس از تعریف روابط فوق و ساخته شدن مدل ، کلیه جوانب مربوط به رفتار سیستم قادر به شبیه سازی خواهد بود.
تحلیل آماری با نرم‌افزار Lingo
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com

امروزه بسیاری از مدل های بهینه سازی تحقیق در عملیات اعم از مدل های خطی، غیر خطی و یا عدد صحیح به مدد نرم افزارهای کامپیوتری به سادگی قابل تجزیه و تحلیل می باشند. در این میان می تواناز نرم افزارهایی چون LINGO ،LINDO ،GINO ،GAMS QSB و TORA نام برد.

از جمله برتری های لینگو نسبت به LINDO یا GAMS قدرت آن در مدل سازی تمام مسائلی است که توسط لیندو مدل شده اند، بدون این که نیازی به تعیین نوع مدل توسط کاربر باشد، در حالی که LINDO یا GAMS چنین قابلیتی را دارا نمی باشد. یکی دیگر از قابلیت های مهم لینگو برخورداری از Helpی بسیار قوی، ساده و کامل می باشد. به گونه ای که با استفاده از Help آن می توان تا حد زیادی بر این نرم افزار مسلط شد.
تحلیل آماری با نرم‌افزار Smart PLS
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com

نرم‌افزار Smart PLS نیز یکی از نرم‌افزارهای رایج درزمینه‌ی مدل‌سازی PLS کاربرد گسترده‌ای دارد که در این آموزش سعی می‌شود به‌صورت تصویری نحوه‌ی مدل‌سازی در نرم‌افزار Smart PLS و تفسیر خروجی‌های آن، آموزش داده شود. روش PLS بیشتر مواقع برای اهداف پژوهشی که از نوع مدل‌های پیش‌بینی و اکتشافی است مناسب است. به‌طورکلی مدل‌سازی معادلات ساختاری مبتنی بر کوواریانس در مواقعی که اهداف پژوهش از نوع مدل‌های تأییدی (Confirmatory Modeling) است توصیه می‌شود.
تحلیل آماری با نرم‌افزار Amos
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com

AMOS مخفف عبارت Analysis of Moment Structures می باشد. AMOS را می توان یکی از موفق ترین نرم افزارهایی دانست که به طور خاص برای مدل سازی معادله ساختاری طراحی شده اند. هرچند هدف اصلی از طراحی این نرم افزار مدل سازی است، اما قابلیت اجرای مجموعه ای از تحلیل های کمی و آماری معمول نیز به وسیله این نرم افزار وجود دارد.
تحلیل آماری با نرم‌افزار MATLAB

متلب یک نرم افزار حرفه ای و سطح بالا برای محاسبات عددی, تجسمات و برنامه نویسی می باشد. با استفاده از نرم افزار متلب شما می توانید داده ها را تجزیه و تحلیل کنید و به توسعه و رسم الگوریتم ها بپردازید. همچنین نرم افزار Matlab قابلیت ایجاد مدل ها و برنامه های کاربردی, زبان و ابزار و مدیریت توابع ریاضی را دارا می باشد.
تحلیل آماری با نرم‌افزار GIS
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com

(Geographic Information System) یا GIS ، نرم افزار سیستم اطلاعات جغرافیایی است که مجموعه ای قوی از امکانات و قابلیت هابوده که به اخذ و ذخیره سازی و سپس تحلیل و پردازش داده ها می پردازذ.مهمترین مرحله در این نرم افزار، ورود اطلاعات است. در GIS دو بخش اطلاعاتمکانی (نشان دهنده موقعیت و شکل عوارض) و توصیفی (بیانگر ویژگی ها وخصوصیات عوارض) موجود در یک نقشه بطور مستقل ولی مرتبط وارد می گردد. هدفنهایی در GIS ایجاد یک مدل سه بعدی از دنیای واقعی است چرا که این نرمافزار به دلیل مختصات دار بودنش، هر عارضه ای را که ترسیم می کند با همانمختصات در طبیعت قابل تطابق، دسترسی و مشاهده است.
تحلیل آماری با نرم‌افزار STATA

کلمه STSTA ترکیبی از دو کلمه STSTICS و DATA  می باشد. استتا یک برنامه آماری چندمنظوره است که اولین نسخه آن در سال ۱۹۸۵ عرضه شد. این برنامه بین دانشگاهیان و موسسه های آکادمیک سراسر دنیا کاربرد فراوان دارد. اکثر کاربران این نرم افزار محققینی می‌باشند که در رشته های اقتصاد، جامعه شناسی، علوم سیاسی، و شاخه هایی از علوم پزشکی مشغول به پژوهش و تحقیق می باشند. از جمله قابلیت های آن می توان به مدیریت داده ها، تجزیه و تحلیل آماری، ترسیم نمودار، شبیه سازی و برنامه نویسی به صورت دلخواه اشاره نمود.
تحلیل آماری با نرم‌افزار Topsis
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com

نرم افزار تاپسیس یکی از بهترین نرم افزارها برای حل روش تاپسیس است. تاپسیس (Topsis) به دلیل سادگی و ماهیت قابل برنامه ریزی آن به عنوان یکی از تکنیک های MADM به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد. این تکنیک اولین بار توسط هوانگ و یون در سال 1981 میلادی مطرح و برای رتبه بندی گزینه ها با کار گرفته شد. اساس این تکنیک، تعیین بهترین گزینه بر مبنای مفهوم راه حل ایده آل است. بدین صورت که گزینه ای که بیشترین فاصله را با راه حل منفی و کمترین فاصله را از ایده آل مثبت دارا باشد، در اولویت بالاتری قرار می گیرد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 30
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 58
  • بازدید ماه : 156
  • بازدید سال : 690
  • بازدید کلی : 1,565